ciasteczka

czwartek, 4 lutego 2016

Jeszcze żyję

Test z mięśni poprawiłem na 4. Zaliczyła w sumie cała grupa, co do tej pory było raczej niespotykane. Nagły przebłysk geniuszu? :^)

Z układu nerwowego zdałem jedynie szpilki, również na 4. Do wymarzonej trójki z testu zabrakło mi 2 pkt, zdarza się. Ustny również oblałem, ale u mojego prowadzącego niezaliczenie testu oznacza w sumie uwalenie także "konwersacji". Chyba w jakiejś notce już o tym pisałem. Nie pamiętam.

Pozostałymi przedmiotami się już martwić nie muszę. Brakuje mi jedynie wpisu z przysposobienia bibliotecznego i (oczywiście) z anatomii.

11 lutego udaję się do kliniki Pana dr W. Powiedział, że można będzie poprawić ustny z nerwówki u niego w kanciapie (czytaj dyżurce). Oby miał czas od razu po obchodzie.

2 komentarze:

  1. Można się z Tobą skontaktować np meilowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazzerr@gmail.com

      Pewnie, że można. Ewentualnie na forum biologa - Fantazmic.

      Usuń