ciasteczka

sobota, 25 czerwca 2016

Rozpoczęcie praktyk wakacyjnych 30.06.2016

W najbliższy czwartek rozpoczynam praktyki na oddziale kardiochirurgii w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.

Początkowo byłem zapisany (i 16 innych osób) na chirurgię ogólną, jednakże z racji remontu oddziału tylko 10 studentów może odbywać tam praktykę.

Wiedziałem, że sporo osób, których prowadzącymi byli lekarze właśnie z chirurgii ogólnej, zapisało się na ten oddział, także nie widziałem sensu rywalizowania o miejsce i zdecydowałem się na kardiochirurgię.
Podobno kadra jest fajna i bez problemu wpuszczają studentów na blok operacyjny :D

Najgorzej będzie ze znalezieniem miejsca do parkowania, bo przy szpitalu nigdy nie ma nic wolnego..

5 komentarzy:

  1. Jaki był wymóg praktyk w Kielcach? Konkretnie mam na myśli czy uczelnia zastrzegła sobie, że praktyki muszą być odbywane w Kielcach czy może w szpitalu w województwie bądź gminie, z której się pochodzi czy też dowolnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była wolna amerykanka. Mniej/ więcej połowa osób robi praktyki w Kielcach, a reszta w rodzinnych okolicach. Ja nie chciałem robić u siebie w mieście, bo szpital jest słabiutki :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę do ŚCO na urologię 1 sierpnia :)
    A jutro ostatni egzamin - anatomia...

    OdpowiedzUsuń