ciasteczka

czwartek, 5 maja 2016

Wyniki eliminacji do Scapuli

Zająłem szóste miejsce. Całkiem nienajgorzej. Osoby na miejscu czwartym i piątym miały równą ilość punktów, zabrakło mi do nich 2 pkt :D

Ale.. to nie koniec! Pan doktor wymyślił, że 10 osób z najwyższymi wynikami będzie pisało jeszcze szpilki z materiału z całego roku. Jesteśmy umówieni na wtorek.

Tak więc szansę wciąż mam, aczkolwiek nie wiem, jak to wyjdzie, gdyż nauka do zerówki z histologii i biologii skutecznie zajmuje mi większość czasu wolnego.

8 komentarzy:

  1. Cześć, Panie studencie!
    (A raczej SZEŚĆ - bo szóste miejsce, hehehehe!!! nie moge, cóż to jest za żart! no boki zrywać!)
    No. To pożartowałam na dziś.
    Powodzenia we wtorek.
    Czym się, Panie studencie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Wiem, że to dziwne, ale bardzo mnie to rozbawiło. Wyśmienity żart :D

      Usuń
    2. Dziękuję. (Nikomu tego nie mówiłam, ale bardzo się starałam, żeby tak śmiesznie wyszło)

      Usuń
  2. Ooo, gratulacje! I trzymam kciuki za wtorek! ♥
    (Jeśli mnie stres nie zeżre przed ustnym polskim, którego, paradoksalnie, boję się bardziej niż pozostałych egzaminów. Po co to komu, na co to komu... I czemu na dzień przed maturą z biologii?! :'D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Ahh, pamiętam swój ustny polski (trochę na innych zasadach się to odbywało), dość mocno się zestresowałem i prezentowałem tak głośno, że słyszeli mnie wszyscy maturzyści na korytarzu :D

      Usuń
    2. Czyżbyś był, Panie studencie, jeszcze ze starej podstawy? ;>
      (jeśli jest gdzieś na blogu taka inf to przepraszam, jeszcze wszystkiego nie przeczytałam)
      Temat mojej prezentacji: "Wpływ zbrodni na psychikę człowieka" :3
      Stres był, ale wiesz co? Myślę że młodsze ziomki mają teraz gorzej. Dlatego koleżanko antler - łączę się z Tobą w bulu i nadzieji, że musisz zakuwać tyle materiału do polaczka będąc na biol-chemie. Ja musiałam umieć tylko motyw zbrodni w tę i z powrotem, i mogli mi naskoczyć, sztywniaki z komisji! Dlatego Wam serdecznie współczuję :( ale będzie dobrze!

      Usuń
    3. Tak, jestem ze starej podstawy. Tak, jest o tym na blogu gdzieś napisane :p

      Ja miałem bodajże aspekt zbrodni i kary w literaturze, także temat całkiem podobny do Twojego, Medyczko :D

      Usuń
    4. Jak jest, to kiedyś na pewno się do tego dokopię.

      Piąteczka za prawilny temacik!

      Usuń