ciasteczka

sobota, 23 kwietnia 2016

Sesja nadchodzi

Wczoraj zostaliśmy ostrzeżeni przez dr od histo, aby nas czasem nie porwał maj, bo będziemy w dupie w czerwcu. Ma facet rację.

W sesji letniej czeka mnie kilka egzaminów: anatomia, histologia, biologia komórki, biostatystyka, socjologia medycyny. Do tego zaliczenia z pozostałych przedmiotów.

Z biostatystyki i socjologii medycyny prowadzący nam poszli bardzo na rękę i każdy będzie dopuszczony do terminu zerowego :D
Jeśli chodzi o biologię komórki, to mam obecnie cztery 5 na koncie, zerówka jest od średniej 4.5, ale chodzą plotki, że chcą ten próg obniżyć. 

Pisaliśmy również podanie, aby obniżyć próg dopuszczenia do terminu zerowego z histologii do średniej 4.0. Profesor się zgodził, ale dyrekcja już nie.. Trzeba mieć 72 na 80 pkt z kolokwiów z obu semestrów, aby być dopuszczonym. W przyszłym tygodniu mam ostatni test i brakuje mi 19 pkt do magicznych 72, także muszę napisać na piątkę..

Bardzo fajnie byłoby zaliczyć wszystko w terminach zerowych, mógłbym wtedy skupić się tylko na anatomii.


Odnośnie Scapuli i wybrania reprezentantów, to spotkania były kilkukrotnie przekładane. Na ten moment pisałem tylko dwa testy z trzech. Nie poszło mi najgorzej, ale najlepiej też nie. Wszystko zależy od tego, jak pójdzie mi kolejny test (głowa i szyja zamiast kończyny dolnej) i na ile dobrze wypadną pozostałe osoby.

Dowiedzieliśmy się też, że zwolnienia z egzaminu prawdopodobnie nie będzie.. 

5 komentarzy:

  1. U nas są tzw. "przedterminy", ale nie są dla osób z określoną średnią. Z histo przedtermin ma 5 najlepszych osób a z anatomii 6 osób (wszystkich nas jest 59)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zerówki też macie :D Tylko inny sposób wybierania szczęśliwców. U nas nie ma jedynie przedterminu z anatomii, a szkoda..

      59 osób tylko jest w ZG? Łącznie z niestacjo?

      Usuń
    2. RAV4000 opowiedz coś o waszej uczelni! Proszę :)

      Usuń
  2. W ZG nie ma niestacjo; Teraz w drugiej rekrutacji już będzie
    fox napisz na piotrus47@op.pl to może na fb ci coś opowiem (własnego bloga prowadzić nie chcę)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoją drogą niestacjo w ZG będzie miało dość konkurencyjną cenę bo 22,5k za rok

    OdpowiedzUsuń