ciasteczka

niedziela, 20 września 2015

Słowem wstępu

Cześć!

Od razu powiem, że nie zamierzam siebie jakoś bardzo opisywać. Oczywiście, we wpisach zapewne pojawią się osobiste przeżycia czy rozterki, ale informacji o numerze buta, kołnierzyka czy innych podobnych pierdołach tutaj nie znajdziecie :P

Jestem Soczia, dostałEm (tak, jestem facetem, chociaż nick może wskazywać na coś innego) się w tym roku akademickim na kierunek lekarski.
Nie było tak, że chciano mnie tylko w Kielcach, ale do tego miasta mam najbliżej z rodzinnej miejscowości i dlatego dokonałem taki, a nie inny wybór.


Blog założyłem m.in. z myślą o przyszłych kandydatach, którzy chcieliby podjąć studia medyczne, a będą mieli problem z wyborem miasta.

W internecie można znaleźć sporo blogów studentów medycyny z różnych miast w Polsce, na których to opisują swoje perypetie, dzięki czemu można dowiedzieć się z pierwszej ręki, jak wyglądają te studia na danej uczelni.
Sam jestem czytelnikiem i fanem kilku takich "pamiętników" i mam nadzieję, że mój blog również komuś w przyszłości w jakiś sposób pomoże.


Zapraszam więc do przeżywania wzlotów i upadków, radosnych chwil i patologii na kierunku lekarskim, prowadzonym na UJK w Kielcach, razem ze mną! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz