ciasteczka

poniedziałek, 21 września 2015

Koniec wakacji coraz bliżej...

Wydawać by się mogło, że 4 miesiące to spory okres czasu, jednakże tak nie jest. Wakacje minęły mi szybko. Zbyt szybko. 
Wszystko przez ciągłe czekanie i sprawdzanie list, wypatrywanie, czy aby moje nazwisko/ pesel/ numer kandydata ma obok siebie status "zakwalifikowany"...

Od kolegów i koleżanek z wyższych lat słyszałem, że nie jest niczym dziwnym przeprowadzanie wejściówki już na I zajęciach z anatomii czy histologii :D

Działem, od którego zaczyna się anatomia w Kielcach jest osteologia, zaś pierwszy temat to kręgi (do tego osie i płaszczyzny ciała, ale to raczej norma).
Przyznam się, że nauczyłem się już kręgów szyjnych i piersiowych, bo wizja pochwalenia się rodzinie pierwszą dwójeczką już po pierwszym dniu zajęć do mnie nie przemawia :P

Swoją drogą, to bardzo pozdrawiam "geniusza", który układał plan na 1 października... mianowicie - po inauguracji czeka nas wykład z anatomii, a później prosektorium. 
Nie ma to, jak założyć fartuch na garnitur, już czuję, jak mi będzie wygodnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz