ciasteczka

czwartek, 1 września 2016

Wybiera się ktoś do Kielc?

Kilka osób wyszło z inicjatywą, aby trochę uspokoić nerwy przyszłych pierwszoroczniaków poprzez wprowadzenie ich w tajniki życia na kieleckiej medycynie. 

Uważam, że pomysł jest naprawdę zajebisty i zacny, ale to już moje skromne zdanie.


Na początku października zostanie zorganizowane spotkanie organizacyjne, po którym padawani będą oprowadzani po uczelni. Przygotowywane są również ulotki ze zdjęciami budynków i sal, w których odbywają się zajęcia, co by młodsi koledzy i koleżanki nie dostali przedwczesnego zawału mięśnia sercowego w trakcie nerwowych poszukiwań w/w obiektów. 

Stowarzyszenie IFMSA rozda ponoć jakieś torebeczki powitalne. 

W planach są też gry miejskie (??), przewodnik po przedmiotach i impreza dla naszego kierunku, także jak ktoś się jeszcze zastanawia nad wyborem miasta studiów, to może ten post przeważy szalę na którąś ze stron :p

4 komentarze:

  1. ja mam nadzieję, że się dostanę, ale nadal czekam... wiesz może osoba z którego miejsca weszła rok temu jako ostatnia na medycynę do Was?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale listy były jeszcze chyba do końca października. Osoby na niestacjo dostawały się też jakoś w listopadzie.

      Usuń
  2. Witam, mam pytanie do Ciebie, czy nie masz jakiegoś porównania może GUMEDu z UJK, oczywiście kierunek lekarski? Dostałam się na UJK, ale na GUMED też prawdopodobnie się dostanę i ciężko mi będzie zdecydować nie mając żadnego porównania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Wiem jedynie, że również mają tam ciężką anatomię - tak mówił chłopak z Gdańska, którego spotkałem na Scapuli. Uczelnia jednak mu się podoba i polecał.

      Więcej może dowiesz się z bloga, którego autorka studiowała (chyba) w Gdańsku http://kardio-log.blogspot.com/

      Usuń